SURe contacts

SURe contacts
Write to the MANAGEMENT sinaranukaycondominium@gmail.com

Wednesday, February 10, 2010

Office Operations interruption

5 comments:

  1. saya sokong apa yang dilepaskan rasahati oleh saudara sekelian bagi mengelakkan selisih faham antara kita penduduk suk yang mana terasa dengan kata-kata pedas, tindakan segelintir penduduk mengeluarkan notis petisyen bukan apa..
    cuba anda fikir masak-masak sanggup anda dimaki-hamun! demi orang yang kita tidak tahu identitinya & yang langsung tidak peduli kita penduduk / pemilik suk.

    ReplyDelete
  2. Saya cadangkan kita bayar.., walaupun ofis tutup tapi masih boleh bayar online. Sebab seperti yang semua penduduk maklum wang kutipan sekarang amatlah sikit, tambah lagi sekarang setelah wang tersebut digunakan untuk menebang pokok yang merbahaya.

    Kita kena sama-sama menunaikan tanggungjawab (bayar bill) supaya sumber cukup untuk JMC lakukan tanggungjawab. Bayangkan jika tak cukup duit untuk buat penyelenggaraan, pokok akan membesar, akar-akar pokok akan menjalar dan memecahkan kolam dan sebagainya. Malah daun-daun pokok mungkin akan gugur dan kena pada rambut kita yang baru didandan, nanti rosak rambut bagaimana? Siapa yang susah?

    Lagi satu saya cadangkan kita jemput semua sanak-saudara kita untuk bertandang ke SUK, jemput semua.. yang bau-bau bacang pun.. lagi ramai lagi bagus, supaya kita boleh kenakan mereka bayaran melawat serta untuk parkir kenderaan mereka di SUK. Sudah tentu jumlah kutipan SUK akan bertambah dan kita banyak duit, maka bolehlah kita buat pelbagai penyelenggaraan lagi, malah mungkin akhir tahun nanti kita boleh bagi bonus kepada setiap penduduk SUK sebab wang kutipan kita cukup banyak. Kalau tidak pun kita boleh laburkan wang tersebut kedalam amanah saham.

    ~Penduduk Prihatin.

    ReplyDelete
  3. Oii Sonah, kurang-kurangnya ada juga benda yang nak dijuang dan di perbaiki. Setakat dodok umah tepek bedak ket muko tu toksah criter ler. Dorang ni melalak macam anjing kat dalam blog ni, at least dorang dah melalak kat muka si Siamang Gemok godompol tu. Tapi kot Sonah raso nak join ape salahnyeee...

    -Limah Rempeng Kg Snggugut-

    ReplyDelete
  4. bro dari masjid - wa caya lu la!!

    betul betul betul sonah, mak menakan sonah & limah ronggeng marilah kita bersatu melawan musuh 1Malaysia yang seorang tu.

    kita sama kita kena cool and relax relax

    mak upin ipin

    ReplyDelete
  5. Oii Mak nek Upin Ipin... bila masanya aku meronggeng, aku Limah Rempeng makan ati ulam jantung ngan si Gemok gedompol tu.

    Warga pendatang memang takdo semangat 1 Melaysia... dia cuma ada 1 Malingsial je.

    Nihaaa... kebetulan Limah toringgin nak menegur ngan sorang makcik ni haaa. Tapi tak jugok kesempatan pasal tak selalu dio berkumpol atau mesro alam. Katonyo dodok di dalam AJK SUK (bukan SUK-A x2) sebagai sakit-diri. Sodar tak dio yang jawatannyo sendiri ditentukan oleh kito. Limah negok, bukan mayen sombongnyo laghi.

    Limah ingat nak tolek ket dio Kacip Fatimah, tapi kalo dah peraghai cam tu, huh raso nyampah den sunggoh.


    -Limah Rempeng Kg Senggugut-

    ReplyDelete